نقشه آنکارا (کاربردی - با توضیح فارسی)

Ankara map


معمولا ایرانی ها به 3 دلیل میروند آنکارا
  1. سفارت
  2. سفارت
  3. تجارت
ما هم یک سر رفته بودیم اونجا و یکی از چیزهایی که در هر سفری خیلی کمک میکنه نقشه است که متاسفانه در مورد آنکارا یک نقشه خوب به سختی پیدا میشه. ( من که توی وب پیدا نکردم)
روی عکس بالا کلیک کنید تا نقشه کاملی رو که با توجه به تجربیات خودم و تصاویر Wikimapia تهیه کردم ببینید. حتما به درد میخوره. برای چاپ این نقشه هم غصه نخورید. فایل زیر به صورت pdf و در 6 صفحه است که میتونید روی کاغذ A4 چاپ کنید و به هم بچسبونید! (با این نرم افزار درست کردم)
اگر نمیتونید دانلود کنید، از فیلتر شکن های معرفی شده استفاده کنید.


بزودی نقشه دیگری از مترو و اطلاعات دیگر هم به این وبلاگ اضافه خواهد شد. سر بزنید

۲ نظر:

Unknown گفت...

محمد جان
لینک این صفحه رو گذاشتم تو وبلاگ. دستت درد نکنه. مشتاق دیدار اینور آب.

ناشناس گفت...

توی آنکارا باید برید به مرکز توریست.
tourist center
یا همچین چیزی.
نقشه‌ی تمام شهرهای ترکیه رو دارند به بسیاری از زبانها و رایگان هم می دهند.
من ده سال پیش اونجا بودم و استفاده کردم.
نقشه هاش هم خیلی دقیق هستند و عالی. حتی از نقشه ای که از کتابفروشی هاشون گرفته بودم هم بهتر بودند.