یک بازی مهندسی بی نظیر


این از اون سرگرمیهاست که خیلی میپسندم.
باب دندون مهندس های مکانیک و آدمایی که حس فنی دارند و سرشون درد میکنه برای کارهای فنی.
حدود 90 مرحله داره که مراحل آخرش بسیار پیچیده است و برای نمونه چند تا رو هم تکمیل شده گذاشتند.
جالب اینکه کل نرم افزار حجمی کمتر از دو مگابایت داره.
نسخه Shareware رو از اینجا دانلود کنید
بعد از نصب و اجرا دکمه رجیستر رو بزنید.
(طبق معمول نظر دادن تعطیله! نه؟ - فقط بخونید و دانلود کنید)

پی نوشت :
از اینجا میتونید کلی مرحله جدید دانلود کنید
این هم حل مراحل بازی
اطلاعات تکمیلی
در ویدئو زیر هم این بازی رو جزو بازیهایی نام برده که باعث کار کردن مغر میشوند نه تعطیلی آن!




How To Use Video Games To Improve Your Brain

۳ نظر:

ناشناس گفت...

دمت گرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم

امین گفت...

سلام دوست عزیز
من به طور شانسی با وبلاگت آشنا شدم و اولین بار مطالبی که تو چین نوشته بودی رو خوندم خیلی خوشم اومد.بعد فیلتر شکن دانلود کردم.خلاصه متوجه شدم وبلاگ جالبیه و اونو add کردم.منم دانشجوی مکانیکم (تاسیسات) و به همین خاطر مطالب وبلاگ برام مفیده.البته مطالب غیر درسی خیلی خوبی هم برای دانلود میذاری.به همین خاطر وقتی دیدم نوشتی:"طبق معمول نظر دادن تعطیله؟نه؟" گفتم بی انصافیه که نظر ندم.
در هر صورت ازت ممنونم و همیشه منتظر مطالب جدیدت هستم.

محمد قلمبر گفت...

سلام جناب امین
بسیار خوشحال شدم که پیام گذاشتید.
در درس و کار مهندسی هم انشالله موفق باشید
باز هم سر بزنید

محمد