معدن قطعات و ابزار مکانیکی



پیش از هرچیز باید بگم علت اصلی ننوشتنهای این روزهایم اوضاع کشورم است که دل و دماغی برای نوشتم نمیگذارد. ولی سعی میکنم در کنار غصه ها و امیدها و گفته ها و نگفته ها، کمی هم بنویسم.

******

نمیدونم چقدر پیش اموده که بخواهید نام یک ابزار و یا قطعه که در زندگی روزمره و یا هنگام کار استفاده میشه رو به انگلیسی بدونید. خیلی از ابزاری که میشناسیم اسم های خاص فارسی دارند که در صورت نیاز پیدا کردن معادل انگلیسیش کار آسونی نیست.
مثل:
مغار، رنده، آچار فرانسه، سنباده، انواع پیچ مهره، خار، لولا و بست، شلنگ ، شیر، هویه، زنجیر، چرخ صدها چیز دیگه.

از سایت مک مستر (McMASTER) میتوانید از شیر مرغ تا جون آدمیزاد! رو پیدا کنید. اینجا یکی از بزرگترین سایتهایی هست که تامین این قطعات و ابزار رو برای همه انجام میده و خیلی کامله.
البته برای کسانی که بیرون از آمریکا هستند مسلما خرید میسر نیست ولی ضمن یادگیری معادل انگلیسی آنها، کسانی که کار طراحی میکنند، میتوانید با دیدن و گشتن در این سایت ایده بگیرید و شاید استفاده بیشتری بکنند.

۳ نظر:

سارا گفت...

سلام دوست عزیز
من امروز با وبتان آشنا شدم.
عکسهای جالبی گذاشته اید.
راستی می توانید بفرمایید که ثبت نام گرین کارت برای دوره جدید از کی شروع می شود؟؟
راستش هر چه سرچ کردم،مربوط به سالهای قبل بود.
ممنون
من به وبتان سر خواهم زد
موفق باشید

محمد قلمبر گفت...

سلام بر شما

خوشحالم که اینجا سر میزنید

ثبت‌نام اواسط مهرماه هر سال شروع می‌شه و نتایج در اردیبهشت اعلام می‌شه

با آرزوی موفقیت برای شما

خردیار گفت...

در مجموع بهترین و جامع ترین وبلاگی بود که می خواستم!
دست گلت درد نکنه