بلیط ارزان هواپیما و کرایه ارزان هتل


به پیشنهاد همسرم هفته پیش یک سر رفتیم نیویورک. مسلما اولین کاری که باید کرد وسیله سفر و محل اقامته.
فاصله زمینی ما تا نیویورک حدود 4-5 ساعته که ما اتوبوس رو انتخاب کردیم چرا که پیدا کردن جای پارک توی نیویورک سخت و پر هزینه است (شبی 20-30 دلار) و البته خستگی بیشتر.
البته اتوبوس رو راحت رزرو کردیم. از این سایت .رفت و برگشت نفری 50 دلار با یک اتوبوس مدرن و راحت!
برای هتل که کمی جستجو کردم دیدم یک هتل معمولی در نیویورک شبی حدود 200 تا 600 دلار هزینه داره! داشتم نا امید میشدم که دوتا از همکلاسیهای قدیمی که ساکن واشنگتن هستند (آقا بهرنگ گل و سید محسن عزیز) سایت Priceline رو معرفی کردند.
در این سایت میشه به صورت حراج قیمت بدید (به قول خودشون Bid بدید) و هتل هایی که براشون بصرفه با قیمت شما کنار میان. البته مالیات رو نمیشه ازش در رفت. باید بگم که هتل رو سایت انتخاب میکنه و امکان پشیمانی هم نداره. یعنی تا هتل رو پیدا کرد پول رو از حسابتون برداشت میکنه. اگر هتل های 3 ستاره به بالا رو انتخاب کنید میتونید مطمئن باشید که هتل بد گیرتون نمیاد.
خلاصه یک هتل 400 دلاری رو شبی 88 دلار گرفتیم.Wow


البته در کنار این امکان برای هتل شما امکان خرید بلیط ارزان هواپیما و کرایه خودرو را هم دارید. فقط باید یک کارت اعتباری داشته باشید.
درگوشی: پیشنهاد برای دوستان ایران خودرویی برای دادن پیشنهاد کاهش هزینه برای سفرهای خارجی !!! شماره من رو هم بدید! 78201840!
بزودی عکسهای سفر رو میذارم
تا بعد..

۵ نظر:

ناشناس گفت...

این آقاهه "آقا صمد در نیویورک" بید؟

ناشناس گفت...

این آقاهه "آقا صمد در نیویورک" بید؟

ناشناس گفت...

سلام آقای قلمبر
من از همکاراتون بودم.اگه بدونید که چقدر دلم میخواد ما هم از اینجا کوچ میکردیم
من که دارم حسابی غبطه میخورم ولی چه کنم که همسر بنده(شوهرم) بسیار به اینجا وابسته است.امیدوارم یه روزی به مغزش خطور کنه که دیگه باید از اینجا رفت.
از اینجا بریم تا یه خورده معنی اشرف مخلوقات بودنو بفهمیم بفهمیم که انسانیت یعنی چی نوع دوستی چطوریه؟؟؟
آه ه ه
میترسم بمیرمو این چیزارو تجربه نکنم
حتی برای یک روز

ناشناس گفت...

با سلام
محمد جان سلام
بدلیل قطع و و صل شدن internet و نیز مشغله کاری خیلی وقته که mail های yahoo سرنزدم ف ولی هرچند یک با که سراغinternet برم ، حتما به weblog ، شما سر میزنم ، اون موقع که ایران بودی بیشتر به خاطر مطالب جالبش و لی الان بیشتر به خاطر خود صاحبش ، که من رو به یاد شما دوست خوب می اندازد ، دلم برات تنگ شده ولی ازاینکه می بینم به همراه همسرت خوشی و در گشت و گذاری خیلی خوشحالم
چون همانطور که قبلا" هم گفتم شما حیف بود اینجا باشی
دوستار شما-mh

ناشناس گفت...

بابا تو دیگه کی هستی....
ای ول