قلم نوشته ها یک ساله شد!



وقتی شروع به نوشتن این وبلاگ کردم، احتمال میدادم مثل خیلی از کارهام، بعد از مدتی ازش خسته میشم و ادامه ایی براش نمیدیدم!ولی از اون روز یک سال میگذره و فعلا در خدمت دوستان هستم. تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

شاید عوامل زیر رو بشه برای ادامه کار این وبلاگ برشمرد:

  • اشتراک تجربیات کوچکم در زندگی
  • امکان بیان ایرادهایی که همیشه از اطرافم میگیرم.
  • سرگرم شدن خودم
  • حس دیده شدن!
  • تشویق شفاهی دوستان.
  • پیامهای فراوانی! که برام میگذارید و بازدید 36000 نفر در طی این سال

تولدت مبارک قلم نوشته ها


۳ نظر:

ناشناس گفت...

محمد جان سلام
اولین سالگرد تولد وبلاگت رو تبریک میگم.
ایشالا تولد تفی عزیز
باز هم منتظر نوشته های زیبات هستم

ناشناس گفت...

دس دس دس
تولد تولد تولدش مبارک
مبارک مبارک تولد قلم نوشته ها مبارک
بدو شمع ها رو فوت کن
که هر دو 100 سال زنده باشین
تولد تولد تولدش مبارک
مبارک مبارک تولد قلم نوشته ها مبارک
سلام دوست عزیزم.
می دونم تلاشت رو کردی اما فکر کنم که باید بیشتر از این تلاش کنی و با اینکه 36000 بازدید کننده در یکسال رقم خوبیه اما من یکی رو ارضا نمی کنه و باید اعتراف کنم که خیلی از وبلاگ های ایرانی این رقم رو " 36000 " حتی در عرض چندین سال حضور هم نتونستند بدست بیارند..... با این حال میگم باید تلاش کنی و مطمئن باش اگر تلاشت رو بیشتر کنی و به روزتر باشی بهت قول میدم سال دیگه از مرز 100000 تا بازیدکننده هم خواهی گذشت.
تولد قلم نوشته ها مبارک.

ناشناس گفت...

با سلام
من هم به سهم خودم تولد یک سالگی ، وبلاگت رو تبریک میگم،و بی نهایت سپاسگزارم بابت مطالب بسیار جالبی که در طول این مدت با صرف وقت بسیار در این وبلاگ گذاشتی ، و امیدوارم که در کلیه مراحل زندگیت نیز همچنان موفق و پیروز باشی.
با تشکر