مقصد

ببخشید که این روزها دیر به دیر آپ میکنم.
درد سرتون نمیدم و صاف میرم سر اصل مطلب:
از پست های قبلی که نوشتم میتونید جریان رو متوجه بشید. لاتاری و ...
این هم دوعکس از محل زندگی جدیدمون در شهری نزدیک واشنگتن دی سی به نام Reston


کمی هنوز گیج . ویج هستم و البته خدا رو شکر خونه جور شده و الان دنبال یه ماشین مناسبم تا کمی این دور و بر بگردیم.
همه جا تمیز و پر از درخته در واقع خونه ها وسط جنگل هستند. بعد از سالها زندگی کردن در تهران ریه ها مون کلی تعجب کردند.
باز هم از اینجا مینویسم
جاتون خالیه.

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

براتون آرزوی موفقیت دارم.آشنا

ناشناس گفت...

سلام محمد جان ، خسته نباشین و رسیدن به خیر !
امیدوارم که تمام کارها همون طوری که انتظارش رو داشتی پیش بره .
گلناز سلام میرسونه
شما هم به سمن خانم سلام برسون.
همیشه اطلاعات وبلاگت رو به روز نگه دار تا ما ...
بد عادتمون کردی تو هم با این وبلاگ خوبت .....!

امضا
حسین آقا جهانبخش

ناشناس گفت...

سلام سمن جان و آقا محمد.رسیدن به خیر و خونه نو مبارک.اونقدر شرایط محیطی اونجا با تهران متفاوته که گیجیتون کاملا طبیعیه ولی مطمئنا خیلی زود همه چی عادی میشه.مخصوصااگه به امید خدا زودتر ماشین بگیرین خیلی سرگرمتون میکنه.چون اونجا جاهای دیدنی زیادی داره.روز های خوشی رو براتون آرزو می کنم.
(راستی من و مامان reston به سینما رفتیم و کلی خاطره داریم خلاصه اونجا جای ما رو هم خالی کنید.)
مرجان بهروزی بخش

ناشناس گفت...

رسیدن به خیر،
مقصد که نیست، امّا امیدوارم پلّه ای بلند باشد برایتان که بر آن بالا رفتید.
قدر روزهای اوّلِ زندگیِ جدید را بدان، بر بلندی که بالا می روی، در افق چیزهایی می بینی که هیچگاه تاکنون ندیده ای، تجربه های نو را دریاب، پیش از آنکه در گذرِ روزهای زندگی، روزمرّه شوند.
برای ما هم تعریف کن، شنیدنی است...

ناشناس گفت...

محمد جان سلام
خوشحالم که کم کم دارین روبراه میشین !
انشاالله هر چه زودتر بتونی کارتو شروع کنی

به خانم سلام برسون
حسین منفرد

ناشناس گفت...

محمد جان سلام
واقعا امروز که بعد از 10 روز (چون میدونی که ایران نبودم)اومدم تو وبلاگت هم خوشحال شدم هم دلم گرفت.
نمیدونم شاید این دل ما بیش از حد کوچیکه که زود به زود تنگ میشه ولی بدون خاطراتی رو که تو این چند سال آشناییمون با هم داشتیم تا آخر عمر فراموش نمیکنم و از ته دل برای تو و همسر گلت آرزوی سلامت و موفقیت دارم و امیدوارم هیچوقت غم غربت را حس نکنی.
به امید دیدار هر چه زودتر و آپ کردنهای سریعتر .

ناشناس گفت...

آقا به سلامتی مستقر شدی! خيلي خوشحال شدم.
آب و هوا که مشخصه، از تنهاييهات برامون بگو (با صدای گريه)
ما که اين عکساتو دیدیم دلمون تنگ شد.
انشالله وضعیت زندگی و کارت (Kaarat) هم کم کمک روبراه میشه و جا میفتی (منظور: همچین خوب ور میای).
ما هم که با اجازه شما فعلا دبي هستيم البته اگه این شيخ محمد هم اجازه بده دیگه کار تمومه و ما مستقر میشیم.

خوش بگذره.
ياسر.ک.

ناشناس گفت...

آخه تو چرا رفتی ؟ امیدوارم بتونی دوام بیاری.آخه من میدونم چقدر سخته دوری.ولی وطن پرست واقعی میشی

ناشناس گفت...

سلام آقا محمد
کلی خوشحال شدم دیدم با گرین کارت اومدید آمریکا. مطمئن باشید که حرکت خیر و پربرکتی است. خیلی زود به اینجا عادت می کنید و راحت هم می توانید بروید و بیایید.
سمت کالیفرنیا اومدید حتما خبر بدهید. خیلی خوشحال می شم ببینمتان. به خانمتان خیلی سلام برسونید.

ناشناس گفت...

آقا عکس بيشتر بذار ببينيم خارج که ميگن چه شکليه.

ناشناس گفت...

سلام محمدجان
امیدوارم در اونجا خیلی خوش بگذره و حسابی جای ما دوستان را خالی کنی و حتما عکس های بیشتری (چون عکاس حرفه ای هم هستی)برای ما بفرستی چون ما که دستمون به آمریکا نمی رسه لااقل آمریکا رو از دور ببینیم.موفق باشی
مهدی - عرفان

ناشناس گفت...

سلام آقای دکتر
من نمیشناسمتون ولی خیلی ز جسارت هجرتتون خوشحال شدم..
مطمانم رستگار میشید.
3010

ناشناس گفت...

سلام محمد جان :) زودتر از اونچه که فکر کنی جا میفتی. اصلا نگران هیچ چی نباش. کاری اگه از دست من برمیومد حتما زنگ بزن محمد جان. خانمت هم سلام برسون :)

ناشناس گفت...

سلام محمد جان
آقا خیلی خیلی خوش اومدی. امیدوارم هر جه زودتر جا بیافتی و خودت رو با شرایط وفق بدی. البته چند ماه اول یا حتی گاها یک سال اول یک سری مشکلات خواهی داشت. از فکری و روحی گرفته تا اجتماعی و یا حتی اقتصادی. هر حس بدی که در این مدت داشتی به خودت گوشزد کن که این یک شرایط گذر هست و یک تفکر گذرا. امیدوارم که اصلا همچین چیزی رو تجربه نکنی گرچه عادی ترین اتفاق هر مهاجرتی هست.
من رو از خودت بی خبر نذار.