بتهوون و پیداکردن کار


همیشه از کارهای بتهوون لذت می برم. یادمه چهارم دبیرستان بودم که یکی از دوستان برای معرفی موسیقی کلاسیک سمفونی 5 بتهون رو داد. از اون به بعد طرفدار پرو پا قرص بتهوون شدم. حتی موقعی که برای کنکور میخوندم هم بتهون همراهم بود. کارهاش پر ابهت و تحسین برانگیزه و توصیه اکید دارم کسانی که دنبال دوای اعتماد به نفس میگردند، حتما چند دوز از کارهای بتهوون رو امتحان کنند. بدون اثر جانبی و کاملا موثر!
  • سمفونی 5
  • سمفونی 9
  • کنسرتو پیانوی 5
  • اورتور اگمونت
2 هفته پیش برای اولین مصاحبه کاری به یکی از شرکتهای نزدیک محلمون میرفتم و موج رادیو روی Classical WETA تنظیم بود. این رادیو عمدتا موسیقی کلاسیک پخش میکنه و اون روز صبح کنسرتو پیانوی 5 بتهوون رو گذاشته بود. احساس خیلی خوبی پیدا کردم و با اعتماد به نفس کامل رفتم برای مصاحبه.

تنیجه؟



خوب معلومه کار رو گرفتم.

این کلیپ رو ببینید قسمت اول کنسرتو پیانوی 5 هست که به زیبایی اجرا شده :

۷ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام
در خصوص کارت تبریک میگویم خیلی خوشحال شدم و امیدوارم موفق باشی
نوری

مریم گفت...

وبلاگ جالبیه
موفق تر باشی

ناشناس گفت...

زیبا بود. احسنت. کاملاً موافق این انرژی مثبت موسیقی هستم. موفق باشید.

ناشناس گفت...

ghablan ke weblogetoono check mikardam in etefagh nemioftad ,vali hala koli safahate dige baz mishe,mitonid begid chera?

ناشناس گفت...

به به! خوشحال شدیم قربان.
انشاءالله باز هم کار پیدا کنی!!!!
اینجا همه به یادت هستن.

ای ی ی ی رهبر ای ی ی رهبر
امر اله جان ووراخ اسلاا ا ا ام یولوندا قرآ آ آن یولوندا

ناشناس گفت...

آقا مبارکه
تو آمریکا فقط مشکل کار اوله، بعدش دیگه راحت میشه. خیلی خوشحال شدم.

ناشناس گفت...

سلام
مبارکه

حاجی