برف بی سابقه در منطقه واشنگتن دی سی





به امید پیروزی

روز آفتابی بعد از بارش


الان که دارم این پست رو مینویسم تازه از بیرون اومدم و بعد از کوشش فراوان تونستیم (با همسرم) ماشین رو اول پیدا کنیم 0-: و بعد هم از زیر برف نجات بدیم. اینجا حدود 70 الی 80 سانتیمتر برف اومده و من تا بحال اینقدر برف ندیده بودم. ظاهرا بعد از نود سال چنین برفی اینجا اومده که با برفی که حدود دو ماه پیش اومد و اون هم در 70 سال قبل بیسابقه بود و البته برف های دیگری که در کل پاییز تا حالا وامده باید بگم زمستون از این پر برف تر دیگه نمیشه !!

عملیات نجات ماشین

یک نکته جالب که اینجا همیشه توجهمون رو جلب میکنه تقارن شنبه و یک شنبه ها با این بارش برف هست. یعنی تقریبا اختلال عمده ایی در کار مردم ایجاد نمیشه و جمعه بارندگی شرو میشه تا شنبه شب و یک شنبه که امروز باشه هوا کاملا آفتابی و تمییییر بود برای لذت بردن از هوا و البته برف روبی که ایندفعه واقعا خسته مون کرد. البته در فصل بارش باران برعکسه و شنبه ها و یکشنبه ها هوا آفتابیه و در طول هفته بارون میاد. خلاصه دست اداره هواشناسی اینجا درد نکنه. ایم مدیریت آمریکایی که میگن همینه.

خیابان اصلی نزدیک خونه


این امریکایی ها خیلی محتاط و محافظه کار هستند. روز جمعه تمام فروشگاه ها خالی از نون و گوشت و شیر و دستمال توالت! بود و البته به خاطر مسابقه نهایی فوتبال آمریکایی (معروف به سوپرباول - که البته من هنوز خیلی چیزی ازش نمیفهمم) سبد خرید همه پر از انواع نوشیدنی ها هم بود که اگر خدای نکرده نتونستند ماشینشون رو روز یک شنبه از زیر برف در بیارند، عیش روز دوشنبه شون خراب نشه.

یاد برف بازی هایی که در ایران خودرو میکردیم به خیر. روی عکسها کلیک کنید.

یک لیوان چای داغ !


تفاوت یک ماشین زیر برف و یک ماشین نجات یافته

۵ نظر:

Unknown گفت...

عاليه پسر
خوش باشي

حنا گفت...

واااااااااااااااااي چقدر برف. چقدر عالي به جاي ما هم برف بازي كنيد.

روح الّه گفت...

اگه برفاش ایجوری که تو میگی می باره، پس همون کار "هاارپ" باید باشه

Unknown گفت...

شاید عروسی حنیفشونه

مامان

ناشناس گفت...

با سلام
داشتم تو اینترنت واسه خودم می چرخیدم که وبلاگ بسیار زیبای شما رو دیدم
بعد از دیدن تصاویر امریکا و مقایسه اون با اینجا به حال خودم تو ایران گریم گرفت نه به حال خودم بلکه به حال همه
خلاصه بگذریم............
خیلی دوست دارم باهات در ارتباط باشم از طریق یاهو؛خواهش میکنم اگه امکانش هست این کا رو بکنی خواهشا
من منتظر شما هستم
این ایدی منه
Pedram.TurkMavi
این یکی هم جی میلمه
pedram.turk@gmail.com
بازم میگم منتظر دریافت جواب از شما هستم
راستی من پدرام هستم