آنتی ویروس رایگان

قطعا شما هم همیشه به فکر محافظت از کامپیوترتان در براور ویروسها و بد افزارها هستید. اگر از کسانی هستید که امکان خرید چنین نرم افزارهایی را ندارند هستید و یا آنها را به هر شکلی دارید ولی آپدیت کردن و به روز رسانی آنها همیشه دردسر داشته نرم افزارهای رایگان زیر را برایتان توصیه میکنم:


آویرا یکی از آنتی ویروسهای مطرح است که فعلا علاوه بر نسخه های عادی یک نسخه رایگان هم دارد که به صورت خودکار به روز میشود. تنها اشکال آن این است که بعضی مواقع برای نسخه پولی خود تبلیغ میکند که به نظر من کاملا قابل اغماض است. من آن را از  NOD32  بهتر میدانم.

http://www.avira.com/en/avira-free-antivirus




دوم Microsoft security essentials است که این نرم افزار هم رایگان است و خود کار آپدیت میشود. اما ویندوز کامپیوترتان باید نسخه اصل باشد.
http://www.microsoft.com/security/pc-security/mse.aspx

سوم
هم نرم افزار ضد بدافزار Spybot  هست که پیشتر در این لینک معرفی شده بود.

۱ نظر:

parviz گفت...

سلام
از دو سال پیش، با سفر آنکارا و نقشه وبلاگتان با وبلاگ شما آشنا هستم. حالا هم در تگزاس هستم. در مورد وبلاگ یک سوال داشتم. دیدم وبلاگ کاری تان در دات اینفو هست. من چطور می توانم یک دامین در دات اینفو داشته باشم؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
با تشکر- پرویز
parviz_shakeri@yahoo.com