این صدای خس و خاشاک است


درود بر شرافت استاد شجریان؛

خبر:
محمدرضا شجریان استاد بزرگ موسیقی آواز ایران طی گفتگویی تلفنی با بی بی سی گفت:
به حق و حقوق من تجاوز نکنید، هر گاه صدای من را در تلویزیون پخش می کنید ، تمام بدنم می لرزد و احساس شرم می کنم ، صدای مرا از این رسانه پخش نکنید ، این صدای همان خس و خاشاک است

وی ادامه داد که این صدا و سرودها در سال 57 و 58 و بخاطر حرکت بزرگ مردم ایران بود ولی این سرودها را به صورت مردمانی که من برای آنها خوانده ام و به خواستشان توجه نمی شود می زنند

شجریان که با بی بی سی صحبت می کرد با عصبانیت و موکدا گفت: این صدای خس و خاشاک است و هیچ حقی برای پخش آن ندارند

ظاهرا اشاره این استاد بزرگ آواز ایرانی به سخنان چند روز پیش احمدی نژاد بود که مردم حاضر در راهپیمایی ها علیه خود را خس و خاشاک و اراذل و اوباش نامید

۱ نظر:

امین گفت...

درود بر شرف آدمایی مثل شجریان.واسه همینه که مردم دوستشون دارن.البته من فایل ویدئویی این عکسو دیدم اون موقع خیلی افتخار کردم