آشنایی با آمریکا (راهنمای تازه واردین به آمریکا)


اگر به زودی قصد ورود به آمریکا را دارید و یا تازه وارد هستید، این راهنما برای شما مفید است. در این کتاب، شرایط، رسوم، آداب، رفتارها و ... در آمریکا به نحوی بیان شده که برای تازه واردین به آمریکا راهگشاست و آمادگی شما را برای شروع زندگی در اینجا را بالا میبرد.
البته کتاب به زبان انگلیسیست که مسلما کمک مضاعفی است، تا با اصطلاحات و کلماتی که در موقعیت های مختلف آمریکاییها به کار میبرند نیز آشنا شوید.

از جمله سرفصلهای این کتاب:

  • نظر آمریکاییها نسبت به خودشان و خارجیها
  • آزادی
  • حریم خصوصی
  • برابری
  • ارزش زمان
  • سیاست
  • خانواده
  • تربیت کودکان
  • ورزش
  • رفتار در مکانهای عمومی
  • برقراری ارتباط و رفتار اجتماعی
  • تحصیل
  • فرهنگ آمریکایی
  • تجارت
  • ایده هایی برای تقویت زبان
  • و...

این کتاب حدود 330 صفحه و حجم فایل پی دی اف یک مگابایت است.

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

آقا یا خانم محترم
از مطالب سودمندتان تشکر میکنم. وبلاگتان بسیار زیباست. اما این لینک کتاب راهنمای آمریکا خراب است و کار نمی کند. لطفاً یک بررسی بفرمایید. با سپاس

ناشناس گفت...

لینک دانلود اشکالی نداشت، من تونستم دانلود کنم. متشکر.

1daneshjoo گفت...

با تشكر
ولي لينك دانلود كار نمي كنه

Unknown گفت...

salam agha mohammad
link is disabled

Amin گفت...

shama az dezfuli?, manzooram ineh az share dezful hastin?

محمد قلمبر گفت...

سلام آقا امین
ظاهرا شما دزفولی هستید و حتما میدونید که کسی که فامیلش قلمبر دزفولی باشه قطعا دزفولیه !
البته من اونجا به دنیا نیومدم ولی اصالتا اونجایی هستم و بستگان زیادی اونجا دارم

با احترام
محمد

محمد قلمبر گفت...

دوستان
لینک ها درست شده اند
با عرض پوزش

ناشناس گفت...

سلام محمدآقا حالت چطوره سرت خیلی شلوغه که وبلاگتو دیر به دیر آپدیت میکنی
قربانت - عباس یوسفی صفت

Amin گفت...

Are man dezfooli hastam. alan Canada zendigi mikonam. Ye dastan mikham barat begam: 14 salam keh bood tabe malt gereftam. Doktoraye mokhtalef raftim amma hichki nemidoonest man cheme. ta ye doctor raftim nazdike "falake" too dezfool. az familet to dezfool beporsi midoonan kojast. baad az 3 mah keh nazdike 20 kilo kam karde boodam, een doctor famid man cheme va moalejam kard.. esmesh "MOHAMMD GHALAMBOR" bood... hamin..."

ناشناس گفت...

به قول گفتنی، بابا تو دیگه کی هستی...... خیلی صواب می کنید که این اطلاعات جالب رو در اختیار عموم قرار میدید.
سمانه

محمد قلمبر گفت...

امین جان
ممنون از کامنتهات
من اون دکتر رو میشناسم و یادمه چند سال پیش به خاطر تشابه اسمی که با من داره یک عکس از تابلوی مطبش در دزفول گرفتم.

قربانت
محمد

مهستا گفت...

از این کتابی که گذاشتین ممنونم البته من تازه وارد نیستم اصلا کلا ایرانم ولی هم یادمی گیرم هم همین! راستی از استاد مشکاتیان لینکهای جالبی گذاشتین واقعا ممنون

Benjamin گفت...

این کتابی که گذاشتید خیلی جالب بود. از اون کتاب های به درد بخور. امیدوارم بتونم یه همچین کتابی برای کانادا هم پیدا کنم :)

Adeleh گفت...

Oops! (509)
This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled!

? What should I do

محمد قلمبر گفت...

سلام عادله خانم.
متاسفانه به علت دانلود زیاد از سایتی که من در اون فایلهام رو مذارم ، برای 2-3 روز لینک ها قطع هستتند.
من این فایل رو مستقیما براتون میفرستم.