فلش دیسک آنلاین و امکانات دیگر در DROPBOX


اگر شما هم مثل من یک سری فایل دارید که همیشه روی فلش درایو همراهتون هست و هم در محل کار و منزل به سراغش میروید. این سایت با امکاناتش میتونه خیلی مفید باشه. به طور خلاصه:
  • 2گیگا بایت فضای رایگان.
  • امکان افزایش تا 3 گیگا بایت در صورت معرفی 4 نفر (هر نفر 250 مگابایت). دعوت شونده و دعوت کننده هر کدام 250 این فضای اضافه را دریافت میکنند.
  • ایجاد یک Folder مانند همه Folder های ویندوز که علاوه بر امکان کپی راحت و بی درد سر، به صورت خودکار تغییرات را در تمام کامپیوترهای شما اعمال میکند. توضیح اینکه مثلا اگر فایلی را شب در منزل در این Folder کپی کنید، فردا در محل کار هنگامی که به اینترنت دسترسی داشته باشید این فایل در همان شاخه در کامپیوتر محل کارتان نیز کپی خواهد شد.
  • حتی اگر آنلاین نباشید هم به فایلها به صورت آفلاین دسترسی دارید.
  • امکان اشتراک گذاری برای همه افراد یا چند نفر ( تمام فایلهایی که در این وبلاگ اعم از موسیقی و نرم افزار معرفی شده اند در واقع در شاخه اشتراکی اکانت من هستند که شما به راحتی و بدون فیلتر به آن دسترسی دارید)
  • شما هم اگر وبلاگی دارید که برای اشتراک گذاری فایلها از سایتهایی مثل Tinypic یا Sharemation استفاده میکنید ایک سایت با امکاناتش گذینه بسیار بهتری ست.
  • ضمنا هیچوقت نگران فایل ها و اطلاعاتتون نیستید ونیاز نیست اونها رو همیشه روی فلش دیسک داشته باشید یا مثلا با صورت پیوست به خودتون ایمیل بزنید یا FTP کنید.

برای عضویت، به سایت زیر بروید و نرم افزارش را نصب کنید. در شاخه My Documents در ویندوز، یک شاخه تحت عنوان My Dropbox ایجاد میشود و بقیه کار هم مشخص است.

برای ارسال لینک فایلهایی که در زیر شاخه Public کپی کرده اید، روی هر فایل کلیک راست کنید و در قسمت Dropbox گزینه Copy Public link را انتخاب کنید و هرجا خواستید Paste کنید.
در اینجا هم توضیحات بیشتر را ببینید.



به اینجا یا اینجا بروید و به راحتی عضو شوید

اگر سوال داشتید کامنت بگذارید.


۳ نظر:

محيا گفت...

سلام
وبلاگ خيلي مفيدي داريد.
در مورد مطلبي كه گفتيد با توجه به وضع اينترنت در ايران هم امكان استفاده از اين برنامه هست؟؟؟

محمد قلمبر گفت...

سلام
بله میشود
موفق باشید
ممنون از لطفتون

محراب گفت...

چاكريم استاد !

البت بايد هم شما فرمايشاتهاي خارجي بفرماييد كه ...

اگر از احوالات ما پرسيده باشيد ، ملال زياد داريم ؛ يكي از باحالترنهاش ، دوري شما ! تو خود حديث رو بخون ديگه ...

زياده جسارت است
همينش هم جسارت بود