مجموعه تلویزیونی پدر سالار و قیمت مسکن


مجموعه پدرسالار كه يكبار در اوايل دهه 70 روي آنتن رفت، در حال حاضر هر روز صبح از شبكه دو پخش مي‌شود. سه روز پيش در يكي از قسمت‌هاي اين سريال كه پخش مي‌شد، پسر کوچک خانواده پدرسالار براي خريد يا اجاره خانه وارد يكي از بنگاه‌هاي املاك در شهر تهران شد و مسوول بنگاه داشت قيمت‌ها را به او پيشنهاد مي‌داد كه تلويزيون ارقام ارائه شده را سانسور كرد.
هر چه سعي كردم لب‌خواني كنم كه متصدي بنگاه معاملات املاك چه قيمتي را مي‌گويد، نشد.چرا که زمان اعلام قیمت بسیار سریع گذشت. شاید ارقام 15, 16 سال پیش آنقدر ناچیز به حساب می آید که به سبکی هرچه تمام از دهان مشاور املاک عبور کرد. از همین رو روز گذشته به آمارهاي مستند و رسمي وزارت مسكن و شهرسازي و بانك مركزي درباره قيمت مسكن در تهران در اوايل دهه 70 مراجعه كردم و تازه متوجه شدم كه چرا رسانه ملي مجبور شده از يادآوري قيمت ملك در اوائل دهه 70 صرف‌نظر كند.
متوسط قيمت يك متر مربع واحد مسكوني در تهران در سال 1370 معادل 50هزار تومان بوده است.
اين رقم در سال‌هاي 71، 72، 73، 74 و 75 به ترتيب به 50هزار ، 60هزار ، 70هزار ، 90هزار و 150هزار تومان رسیده بود. اما در سال 85 برابر آمار وزارت مسكن و شهرسازي قيمت هر متر مربع واحد مسكوني در تهران 820هزار تومان بوده است. در حال حاضر نيز بر اساس تحقيقات از بازار خريد و فروش مسكن، حداقل قيمت پيشنهادي براي فروش ملك در تهران پايين‌تر از يك‌ميليون و 200هزار تومان نيست.
در واقع در حال حاضر كه سريال پدرسالار پخش مجدد مي‌شود، قيمت مسكن حداقل بيش از 20 برابر زماني كه اين سريال براي بار اول از تلويزيون به نمايش درآمد، افزايش يافته است و اين افزايش بدون منطق و افسار گسيخته باعث شده رسانه ملي از گفتن آن به دلايلي چشم‌پوشي كند.

منبع : دنیای افتصاد 5 دیماه 86

معاونت منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو


خبر انتصاب ایشان را در مجله کارآمد که بصورت هفتگی در کارخانه منتشر میشود خواندم، خوب چون همسن هستیم برام بیشتر جالب بود، بد ندیدم شما هم مشخصات و تجربیات کاری ایشان رو ببینید.
به امید موفقیت ایشان برای مدیریت حدود 25 هزار پرسنل گروه صنعتی ایران خودرو
ضمنا چند تا سایت مربوط به مدیریت منابع انسانی دیدم که به ایشان پیشنهاد میکنم اگر فرصت داشتند سری به آنها بزنند.

Human Resources Management

Human Resources Management 2

مدیریت منابع انساني

انجمن مدیریت منابع انساني ایران


لطفا نظر بدید


به دلیل ضعف کارشناس قائم مقام مشاورمعاون مدیریت روابط عمومی وبلاگ !، مدتی قسمت نظرگذاری! غیر فعال بود که بدین ترتیب ضمن اعلام وصول استعفای ! ایشان و موافقت اینجانب با آن، و ضمن ارج نهادن به زحمات مخلصانه همه رده های مدیریتی مافوق ایشان، به اطلاع ملت عزیز میرساند که مجددا قسمت نظر گذاری برای هر پست به صورت جداگانه فعال میباشد. این پیروزی بزرگ را به ملت ایران تبریک میگویم.
مدیریت ارشد وبلاگ



خلاصه اینکه لطفا نظر بذارید

یعنی از حدود 80 نفری که به طور متوسط از اینجا بازدید میکنند یکی حال و حوصله نظر دادن نداره؟

با سپاس

یک کلیپ زیبای دیگه - رقص پاتیناژ به سبک چارلی چاپلین

اصلاح با رقص مجار - به یاد چارلی




قبلا یکی از زیباترین بازیهای چارلی چاپلین رو در فیلم دیکتاتور بزرگ اینجا گذاشته بودم. به مناسبت سال گرد درگذشت این مرد بزرگ (25 دسامبر) یکی دیگه از کارهای زیباش که به علت اشاعه فساد! در تلویزیون سالهاست که ندیدیم رو ببینید . نام آهنگ رقص مجار 5 اثر برامس.


آلبوم شهرام ناظری از بهترینهای سال در جهان


تازه‌ترين اثر شهرام ناظري به‌عنوان يكي از بهترين سي‌دي‌هاي سال جهان معرفي شد.

روزنامه‌ي بوستون گلوب چاپ آمريكا در گزارشي با عنوان شعر مولانا در حركت، به بررسي تلاش‌هاي شهرام و حافظ ناظري براي زنده نگه‌داشتن اشعار مولانا پراخته است.

اين روزنامه در گزارشي آورده است، يكي از غم‌انگيزترين و در عين حال مسحوركننده‌ترين آلبوم‌هاي سال 2007، شور رومي است كه قصيده‌هايي از اين شاعر صوفي قرن سيزدهم را شامل مي‌شود و به‌مناسبت هشتصدمين سال‌روز تولد او سروده شده است.

موتيف‌هاي ايراني سوگورانه آن زيبا، خارق‌العاده و سمفونيك هستند كه با آوازهاي متنوع شهرام ناظري اجرا شده‌اند كه تصنيف‌هاي آن الهام گرفته از حافظ ناظري، پسر شهرام ناظري است.

بوستون گلوب در ادامه آورده است: شهرام ناظري نخستين خواننده‌اي است كه در موسيقي كلاسيك ايراني، اشكال جديدي از آهنگ‌هاي برگرفته از اشعار مولانا را خلق مي‌كند، اشعاري كه مضامين آن خروج از خويشتن و دل كندن از ماديات و رسيدن به صلح و امنيت است.

در آلبوم شور رومي حافظ ناظري با بهره‌گيري از تكنيك‌هاي موسيقي غربي براي ساخت تصنيف‌هاي شعر پدرش بهره گرفت. نتيجه آن بسيار شگفت‌انگيز و خيره‌كننده است كه با اندوه عرفاني و هدفمند آن آغاز مي‌شود.

آهنگ ايوان مدائن يك داستان معروف و جذاب است كه گويي مستقيما از نسخه‌ي خاورميانه‌يي سمفوني دنياي جديد گرفته شده است.

آلبوم شور رومي با يك فضاي سنگين آميخته از احساسات و شوق آغاز مي‌شود و تا هنگامي كه به پايان جذاب آن مي‌رسد، هيجان‌انگيز !

منبع

این هم ویدئویی از اجرای آن در آمریکا

در صورتی که به به علت فیلترینگ این کلیپ رو نمیتونید ببینید

این فایل رو بردارید و اجرا کنید، بعد دوباره سعی کنید.


علت عاشق ز علتها جداست
عشق اصطرلاب اسرار خداست




رادیو کالج پارک

قبلا در مورد رادیو کالج پارک گفته بودم، كالج پارك شهری كوچك در ايالت مريلند در شرق آمريكاست. برنامه هفتگی راديو كالج پارك هر جمعه توسط گروهی از دانشجويان ايرانی دانشگاه مريلند تهيه ميشود. که به صورت mp3 در سایت قرار میگیرد. ظاهرا تعداد دانشجوهای ایرانی در این دانشگاه خیلی زیاده، توصیه میکنم مرتب سر بزنید.

یک چاه تا اونطرف زمین بزنیم، از کجا سر در میاریم


حتما تا حالا فکر کردین که اگر از اینجایی که هستیم یک چاه تا اونطرف زمین بزنیم، از کجا سر در میاریم؟
برای تهران (و کل ایران البته) همون طور که میبینید وسط اقیانوس آرام میرسیم. برای اینکه خودتون هم امتحان کنید برید به اینجا به نظرم کار جالبی کرده.
Many people have wondered where they would end up if they started digging straight down (ignoring the material and methods). Now we have the answer! Most of the planet is covered in water, so most diggers will dig into some ocean or another. What little land there is is generally not opposite other land. Some of South America and Asia, for instance, are opposite each other, but most Americans will swim in the Indian Ocean. CLICK HERE TO SEE THE MAP

نگفتمت مرو آنجا که آشنات منم



نگفتمت مرو آنجا که آشنات منم؟

درین سراب فنا چشمه‌ی حیات منم؟

وگر به خشم روی صد هزار سال ز من

به عاقبت به من آیی که منتهات منم؟

نگفتمت که به نقش جهان مشو راضی

که نقش بند سراپرده‌ی رضات منم؟

نگفتمت که منم بحر و تو یکی ماهی

مرو به خشک که دریای با صفات منم؟

نگفتمت که چو مرغان به سوی دام مرو

بیا که قوت پرواز و پر و پات منم؟

نگفتمت که ترا ره زنند و سرد کنند

که آتش و تبش و گرمی هوات منم؟

نگفتمت که صفت های زشت در تو نهند

که گم کنی که سر چشمه‌ی صفات منم؟

نگفتمت که مگو کار بنده از چه جهت

نظام گیرد خلاق بی جهات منم؟

اگر چراغ دلی دان که راه خانه کجاست

وگر خدا صفتی دان که کدخدات منم

مولانا

شعر تاثیر گذاریه و خصوصا نحوه شروع شعر مبخکوب کننده است و غیر ممکنه که نخواهید بقیه شعر رو بخونید یا بشنوید. فایل صوتی این شعر رو که توسط سایت رادیو کالج پارک تهیه شده، حتما گوش کنید

اینجا

اطلاع از آخرین کنسرتها و برنامه های موسیقی با امکان تهیه بلیط


این سایت رو ببینید تا کنسرت های متعدد و متنوعی ! که برگزار میشه رو از دست ندید
ظاهرا امکان تهیه بلیط و ارسال اون رو هم فراهم کرده اند
این هم برنامه جشنواره موسیقی فجر امسال

تلویزیون ، طنز چارخونه و اهانت به موسیقی ملی ایران


رسانه به اصطلاح ملی ، با برنامه های بی ارزش و سخیف خود به موسیقی ملی اهانت می کند و اصلاح نشدنی به نظر می آید .تلویزیون نه تنها وضعیت نابسامان نگرش خود به موسیقی اصیل را بهبود نمی بخشد بلکه به اشکال مختلف به این هنر مقدس ایرانی اهانت میکند . نمونه چند ماه پیش آن نشاندن نوازندگان در پشت دیوار وحائلهایی به منظور به گناه نیفتادن بینند گان بود!! ونمونه این روزهای آن سریال بسیار بیهوده چارخونه است . سیاست تلویزیون مبتنی بر این است که ساز موسیقی اصیل را نشان ندهد . ولی در این مجموعه ، ساز را نشان میدهند. اما با وضعیتی زشت و توهین آمیز. جواد رضویان دسته چوبی را که در انتهای آن قوطی حلبی خالی 5/4 کیلویی روغن ، بسته شده است ، به عنوان ساز که احتمالا تداعی کننده تار یا سه تار(قطعا گیتار نیست) می باشد را در دست میگیرد و می نوازد.

چگونه است که تلویزیون تار جلیل شهناز یا ظریف یا... و سه تار ذوالفنون ، شعاری ، علیزاده و ... را نشان نمیدهد ، ولی نمایش نوع مسخره آن در دست بازیگر طناز در مجموعه پوچ چارخونه ایرادی ندارد و خالی از گناه است ؟

برای ساز تار و سه تار چه خون دلها خورده شده است و چه افرادی در این وادی تحمل رنجها کرده اند. چگونه گوشه های مختلف دستگاهها، آوازی و سازی ، در دورانی که نه ضبط بوده است ونه تکنولوزی کنونی ،در خاطره ها مانده و و با صداقت و بی پیرایگی محض توسط اهالی دلسوخته موسیقی ملی ، سینه به سینه به دوران ما رسیده است .

سازی که توسط درویش خان ، آقا حسین قلی، غلامحسین درویش ، علی نقی وزیری ، زرین پنـــــجه ، شهنازی ، فروتن ، هرمزی ، صبا ، عبـــــــــــــــادی و ... با دقت و وسواس زیاد ، در قالب بی نظیرترین آثار موسیقی ملی ما به دنیا عرضه شده است ، اینک توسط رسانه ملی!! به سخره گرفته میشود .


اهالی موسیقی اصیل به کرات از وضعیت اسف بارنحوه پخش آثار اظهار گله و شکایت کرده اند و مسئولین تلویزیون بی اهمیت به این موضوع همچنان به مسیر خود ادامه میدهند. مسیری که در آن به غیر از کشانده شدن جوانان به موسیقی پاپ ومتال و .... نیست. تقریبا در ابتدا و انتهای بیشتر سریالها موسیقی پاپ در قالب عشق و عاشقی همچون مضمون اغلب سریالهای رسانه ملی!! رواج یافته است .مدارس ما صحنه انتقال جدیدترین شوها و آلبومهای بازیگران و هنرمندان داخلی و خارجــی پاپ شده است و تلـــــویزیون بی توجــــه به ایــــن موضوع همچنان ســـاز را در پشـــــــت دیـــــــــــوار نگـــه داشـته است یا سخره آنرا به دســت رضویان میدهد !! .


چندين چراغ دارد و بيـــهوده ميرود

بگذار تا بيفتد و بيند سزای خويش

منبع

و من هیچ نگفتم


نخست برای گرفتن کمونیست ها آمدند
من هیچ نگفتم
زیرا من کمونیست نبودم
بعد برای گرفتن کارگرها و اعضای سندیکاها آمدند
من هیچ نگفتم. من که عضوشان نبودم!
سپس برای گرفتن کاتولیک ها آمدند من باز هیچ نگفتم
زیرا من پروتستان بودم
سرانجام برای گرفتن من آمدند
دیگر کسی برای حرف زدن باقی نمانده بود

bertolt brecht

Animation vs Animation !یک فلش زیبا


کار قشنگیه حتما ببینید.
با تشکر از حسین، پسر خاله خوبم

محاسبه طول عمر و ریسک ابتلا به بیماری های قلبی در شما


آنچه مسلم است طول عمر و ریسک ابتلا به بیماری های قلبی وابسته به فاکتورهای مختلفی است که شاید هنوز خیلی از آنها برما پوشیده است اما در اینجا بر اساس آخرین نتایج دست آوردهای پزشکی و اصول اثبات شده موجود که در کتب مرجع نیز درج شده و در صحت آن هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد در صد احتمال ابتلابه بیماریهای ایسکمیک قلب و طول عمر احتمالی شما محاسبه می گردد . به امید آنکه با تصحیح برخی از اشکلاتی که ممکن است در شما وجود داشته باشد و بکار بستن توصیه هایی که در پایان برایتان خواهیم داشت از عمر طولانی تری برخوردار شوید.



ابنجا را ببینید
طبق محاسبه این سایت من 68 سال عمر میکنم یعنی هنوز 36 سال دیگه مونده
تا حالا فکر کردین اگر تاریخ مرگمون رو میدونستیم زندگیمون چطوری میشد؟

زنده کردن باتري هاي مرده لپ تاپ



باتري هاي معمولي لپ تاپ نيز همانند ساير وسايل الکترونيکي براي خود عمر مشخصي دارند. اين باتري ها معمولأ پس از 1 تا 2 سال کار مداوم ، کارايي اصلي خودشان را از دست ميدهند و در نهايت تنها ميتوانند 10 تا 15 دقيقه شارژ خود را حفظ کنند. در صورتي که باتري لپ تاپ شما نيز به اين بلا دچار شده است پيش از هر اقدام ديگري دست نگاه داريد و اين ترفند واقعأ اعجاب انگيز با روشي اعجاب انگيزتر را بر روي باتري خود را اعمال کنيد! چرا که با اين کار ميتوانيد جان دوباره اي به باتري ببخشيد و به نوعي آن را احيا کنيد ، چرا که مجددأ باتري ميتواند 1 الي 2 ساعت شارژ خود را نگه دارد و ديگر نيازي به پرداخت هزينه اضافي نداريد.


براي اينکار ، روش کار را بدون ترس و واهمه انجام دهيد!

کافي است باتري را به مدت 14 الي 15 ساعت در داخل فريزر قرار دهيد!

تا باتري لپ تاپ شما کاملأ فريز شود!

سپس باتري را 3 الي 4 بار شارژ و دشارژ نماييد.

اکنون باتري لپتاپ شما پس از گذراندن يک خواب زمستاني جان تازه اي پيدا کرده است و ميتوانيد بيش از گذشته براي شما کار کند.

شايد از اين عمل تعجب کنيد و ارتباطي بين اين دو کار نيابيد.

اما جالب است بدانيد که اين کار پايه و اساسي کاملأ علمي دارد ، چرا که همانطور ميدانيد به طور کلي در اجسام مختلف به دليل لرزش طبيعي مولکولها جريان برق به راحتي از آنها عبور نمي کند. اين مشکل در اجسام رسانا کمتر است ، زيرا مولکول ها به شکل منظم قرار مي گيرند و جريان راحت تر عبور مي کند ، اما براي ابر رسانا کردن بايد جسم رو سرد نمود تا لرزش مولکولها کمتر شود (اين لرزش هيچ گاه صفر نخواهد شد ، مگر در صفر مطلق يعني 273- درجه سانتيگراد که البته تا امروز دست نيافتني باقي مانده است) ، در نتيجه سرعت و کيفيت عبور جريان بهتر خواهد شود. دليل بهتر کار کردن سي پي يو در درماي پايين نيز همين موضوع است.

اين موضوع عملأ بر روي باتري يک لپ تاپ HP تست شد ، باتري که پس 1سال و نيم کارکرد ، تنها به مدت 10 دقيقه شارژ را نگه ميداشت ، پس از اجراي اين ترفند ، پس از اولين شارژ توانست 45 دقيقه و در دفعات بعدي تا 1.5 تا 2 ساعت شارژ را نگاه دارد.

از اين موضوع و به نوعي نوآوري ميتوان حتي در مورد هارد ديسک هم استفاده کرد ، هاردي که کار نميکند را در صورتي که 10 تا 15 ساعت در فريزر فريز نماييد و سپس وصل نماييد را نيز ميتوان با اين روش بازيابي کرد.

همچنين براي تثبيت اين موضوع ، ويدئويي نيز در سايت Metacafe منتشر شده است که کليه عمليات به شکل تصويري قابل مشاهده است. اين ويدئوي آنلاين در سيستم به اشتراک گذاري ويدئوي Metacafe به نشاني http://www.metacafe.com/watch/781300/revive_a_dead_laptop_battery در دسترس است.

لازم به ذکر است تا باتري شما دچار مشکل نشده است اين ترفند را بر روي آن اجرا نکنيد. همچنين اين تنها بر روي باتري لپ تاپ تست شده است ، طبعأ امکان اين کار بر روي همه باتري هاي لوازم الکترونيکي يا خود آنها وجود ندارد ، مگر دستگاه هايي که ساختاري همانند باتري هاي لپ تاپ داشته باشند.

منبع

آمادگي مسئولان براي كنار رفتن جزو افتخارات دولت و كشور است

خبرگزاري فارس: علي ذبيحي (مشاور رئيس جمهور) با اشاره به كناره‌گيري وزير آموزش و پرورش گفت:‌ چرا يك كار ارزشي را كه مي‌تواند براي مديران اين دولت و كشور جزو افتخارات باشد، عده‌اي تلاش مي‌كنند به عنوان ضعف مطرح كنند . هر كدام از ما يك سرمايه مشخصي داريم كه مي‌توانيم در يك زمان مشخص در اختيار دولت قرار دهيم. يك نفر يك سال، ديگري چهار سال؛ در واقع افراد مي‌آيند تا سرمايه‌هاي خود را در موقعيت جديد هزينه نمايند و پس از اتمام سرمایه هم ممكن است ديگر ادامه كار نه تنها مفيد نباشد، بلكه براي خود او هم مضر باشد. .
وي تغييرات مديريتي در دولت را به دليل استفاده حداكثري از ظرفيت‌هاي كشور و چرخش نخبگان، مثبت و مفيد دانست و اظهار داشت: بار بايد به سرمنزل مقصود برسد حال به جاي اينكه اين بار را يك نفر در يك زمان طولاني برساند بهتر است چند نفر در زمان كوتاه‌تر برسانند، طبيعي است كه روش دوم مناسب‌تر است مگر اينكه كسي مثل رضازاده پيدا شود كه همه بار را يك تنه بالا ببرد كه مطلوب‌تر باشد.
روند كار در كشور ما به دليل كم‌كاري در گذشته و حجم زياد كارهاي به زمين مانده شبيه به يك مسابقه دو مارتن است كه متأسفانه در برخي از بخش‌ها يك نفر كه يك تنه همه راه را بپيمايد نداريم، لذا ناچاريم بين راه افراد تعويض گردند تا كار روي زمين باقي نماند.
ذبيحي در پاسخ به اين نكته كه چرا از اين بركناري‌ها تحت عنوان استعفا نام برده مي‌شود، گفت: براي اينكه همه افراد قبل از پذيرش مسئوليت بر اساس يك ميثاق مشترك و واحد، كار را شروع مي‌كنند و در ابتدا پذيرفته‌اند كه هر جا بنزين آنها تمام شد به پاركينگ بغل جاده بروند و نفر بعدي كار را دنبال كند

عشق پیری با صدای شجریان با لهجه مشهدی


دانلود

یره گه کار مو و تو دره بالا می گیره
ذره ذره دره عشقت تو دلم جا می گیره
روز اول به خودم گفتم ایم مثل بقی
حالا کم کم می بینم کار دره بالا میگیره
چن شبه واز مو دوزم چشمامه تا صبحه به چخت
یا بیک سم بی خودی مات ممنه را می گیره
چن شبه واز مث چل سال پیش از ای مرغ دلم
تو زمستون بهنه سبزه و صحرا می گیره
تا سحر جل مزنم خواب به سراغم نمیه
هی دلم مثل بچه بهنه ی بیجا می گیره
موگومش هر چی که مرگت چیه ؟ کوفتی نمگ
عوضش نق مزنه ذکر خدایا می گیره
پیری و معرکه گیری که مگن حال موی
دره کم کم ای کتاب صفحه پینجاه می گیره
هر که عاشق مشه پنهون مکنه مثل اویه
که سوار شتر و پوشتشه دولا می گیره
پشتشه دولا میگیره

√4=2


بدون شرح

توضیح

در مورد پست قبلی یک اصلاح باید بکنم :
ترجمه درست نام کنفرانس اینه

کنفرانس همکاری کشورهای عرب خلیج



نمایش اقتدار ایران در کنفرانس همکاری کشورهای خلیج عربی

گوشه ایی از نمایش اقتدار ایران در کنفرانس همکاری کشورهای خلیج عربی
روی عکس کلیک کنید

شب رو بايد بي‌ چراغ روشن كرد

نگارش ديالوگ‌هاي فاخر و اديبانه از ويژگي‌هاي فيلمهاي مرحوم «علي حاتمي» است.همين موضوع باعث شده‌است كه منتقدان به او لقب «سعدي سينما» را بدهند. برخي چهره‌هاي فرهنگي، هنري در آستانه سالگرد درگذشت اين سينماگر، ديالوگ‌هاي برگزيده خود را از آثار اين كارگردان بيان كرده‌اند.

در "سوته دلان":

همه عمر دير رسيدم

در"مادر":

شب رو بايد بي‌ چراغ روشن كرد

در"كمال‌الملك":

مظفرالدين شاه: اكثر عمر ما در دوران وليعهدي گذشت و رسم پادشاهي را خوب نمي‌دانيم.

مظفرالدين شاه: همه چيزمان بايد به همه چيزمان بيايد

كمال الملك در تبعید، با فرش باف با اين مضمون كه تقابل هنر شرق و غرب است و فروتني و تواضع هنرمندان شرقي را به رخ مي‌كشد؛ "استاد تويي! هنر اين فرشه، شاهكار اين تابلوست، دريغ همه عمر يك نظر به زير پا نينداختم. هنر اين فرش گسترده است. شاهكار كار توست يار محمد نه كار من!"

ناصرالدين شاه خطاب به مدير مدرسه هنر مي‌گويد : هنر مزرعه بلال نيست، كه محصولش بهتر شود از ستاره‌هاي آسمان هم يكي مي‌شود كوكب درخشان، الباقي اي، سوسو مي‌زند.

صدر اعظم مي‌گويد: تو مي‌خواهي جاي ما را بگيري؟، كمال‌الملك مي‌گويد: من آرزو طلب نمي‌كنم، آرزو مي‌سازم

در " دلشدگان":

آيين چراغ خاموشي نيست

در" سلطان صاحبقران":

مرگ حق است ولي به دست شما بسي مشكل، اما شوق از ميان شما رفتن مرگ را آسان مي‌كند.

ما هر دو از يك خميريم ولي تنورمان علي حده است.

در "حسن كچل":

شاعر و تاجر كه با هم فرق نداره، تاجر ورشكسته شاعر ميشه، شاعر پولدار ميره تاجر ميشه!

منبع

ببخشید


معمولا آدمی نیستم که بخوام کسی یا کسانی رو سرکار بذارم ، اگر هم این کار رو بکنم اونقدر ناشیانه هست که طرف راحت میفهمه و یا خودم سریع راستش رو میگم، ولی ایندفعه احساسات پاک دوستان کمی زیاد تحریک شد و ایمیل و تلفن و نظراتتون من رو شرمنده کرد. !!!!.
اگر پایین عکس زیری رو ببینید متوجه آدرس سایت مورد نظر میشید. اصلا از اسم سایت هم معلومه که چه کاره هست.
بهر حال ببخشید و خوشحالم که باعث شد ما رو قابل بدونید و ایمیل ویا زنگ بزنید . ولی خودمونیم خیلی طبیعی بنظر میرسید.

وقتی که ما مشهور میشویم

عکس اینجانب در چین و روی جلد مجله معتبرFortune در آمریکا !

فلش: مفصل ران را خودتان جراحی کنید

همیشه از دیدن عمل های جراحی دوری میکنم ولی این فلش که برای انجام عمل جایگزینی مفصل ران طراحی شده را جالب دیدم. مهم اینکه که مرحله به مرحله عمل را خودتان انجام میدهید
Virtual Hip Replacement Surgery
توی این سایت چیزهای مجازی دیگری هم دیده میشه

آزادی بیان

ویدیو مربوط به یکی از بخشهای خبری شبکه MSNBC در روز دوشنبه ۲۶ نوامبر است که در آن خانم Erin Burnett، مجری خبرهای اقتصادی این شبکه در یک پخش مستقیم خبری پرزیدنت بوش را "میمون" خطاب می کند، بطوری که همکاران او نیز از این کلام او کاملا شگفت زده می شوند. فکر می کنید بعد از آن چه اتفاقی افتاده؟ هیچ. جز چند وبلاگ محافظه کارآمریکایی و ویدیو مربوط به این خبر در یوتوب، در هیچ کجای دیگر بحثی راجع به این صحبت خانم برنت (که از دید من یک توهین مسلم محسوب می شود) نیست. منبع