نوروز و فستیوال شکوفه های گیلاس در دی سی

اول از همه از اینکه مدت زیادی به قول وبلاگ نویس ها آپ نکردم پوزش میخوام. سعی میکنم جبران کنم ! سال نوی همه دوستان و خوانندگان و البته نوروز خجسته باد. امسال سال رو من و خانمم تنهایی نو کردیم و خودتون میتونید حدس بزنید که نباید خیلی تحویل سال دلچسبی باشه!
البته یک هفت سین خوشگل هم داشتیم که کلی باهاش صفا کردیم.


در ایالت ویرجینیا بهار بسیار زیباست و همه مردم بهار اینجا رو خیلی دوست دارند. درصد بالایی از درخت ها شکوفه کرده اند و مناطق شهری را که در واقع خانه هایی در دل جنگل هسنتند به تابلوهای بی بدیلی از طراوت و زندگی تبدیل کرده اند.
صدای انواع و اقسام پرنده ها و جنب و جوش سنجاب ها و آهو ها و راکن ها را هم نباید نادیده گرفت.
در واشنگتن دی سی که حدود 20 کیلومتر با ما فاصله داره هم درخت های گیلاس زیادی وجود داره که عمدتا توسط دولت ژاپن به اینجا هدیه شده. تصاویر زیر رو یک شنبه گذشته از اونجا گرفتم. طی دو هفته ایی که شکوفه ها باز میشن همه مردم برای دیدن این مناظر به اونجا میان.


این عکسها دقیفا از اینجای دنیا گرفته شده اند:

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام و درود دوست عزیز
فرخنده نوروز برشما هم مبارک باد

گفته بودی که سال را با همسرتان تحویل نمودید؛ ناراحت نباش که همچون ما؛ بسیارند دراین «ینگه دنیا» و باید سوخت وساخت و حتی درد را درگلو خفه کرد که دوست غمگین میشود و دشمن شاد.

آرزوی سلامتی روزافزونتان را دارم و به تازگی هرروزه سری به وبلاگ زیبایت میزنم و فعلا ً مطالب گذشته را زیرورو میکنم و البته استفاده و حظ میبرم.

پیروز باشد. ارادتمند: حمید(MO)

محمد قلمبر گفت...

حمید جان دوست نادیده ممنون از لطف و حس هم دلی شما
باعث افتخار است که سر به اینجا میزنید.

شما کجا هستید و چه میکنید؟
ایمیل من در ستون سمت چپ درج شده خوشحال میشوم دوست جدیدی پیدا کنم

قربان شما محمد

حمید گفت...

به نام او

محمدعزیز سلام و درود مجدد
اطاعت امر شد و نامه ای ارسال شد؛ پاسخ از شما؛ مگر اشتباهی در ارسال شده باشد.

امیدوارم سیزده را نیک بدر کرده باشی.پیروز و سربلند باشید
ارادتمند حمید ایالت میزوری
چهاردهم فروردین 88 جمعه

ناشناس گفت...

خیلی دلم گرفت، خیلی زیاد. شاید تا حالا یه همچین حسی نداشتم. با اینکه سر کار هستم نتونستم جلوی اشک هامو بگیرم.

ناشناس گفت...

چه عجب بابا. وقت کردید به وبلاگتون سری بزنید.خیلی قشنگ بود. هم سفره و هم عکس ها. خوش باشید و موفق و پیروز.
سمانه