لقب آیت الله برای احمدی نژاد


احمدی‌نژاد نشانه خداوند است!


آفتاب: یکی از هواداران افراطی «محمود احمدی‌نژاد» با اعطای لقب «آیت‌الله» به وی، او را «یکی از نشانه‌های خدا بر روی زمین»‌دانست.


به گزارش آفتاب، این شخص که از خبرنگاران سایت اصلی هوادار دولت است و سابقه طولانی در نگارش مطالبی علیه شخصیت‌های باسابقه نظام دارد، در مطلبی که با عنوان «آیت‌الله احمدی‌نژاد...» در سایت شخصی خود نوشته، با بیان این ادعا که «لقب آیت الله بر شخصی دلالت می‌كند كه انسان را بر یاد خدا و راه او و روش رسیدن به او مثلاً بوسیله بیان احكام هدایت می‌كند»، اظهار داشته: «در تاریخ شیعه همواره علمایی برای تبیین راه خدا بود و مردم را دلالت می‌كردند بر این راه. وظیفه اصلی آنان هدایت مردم به سمت خدا بوده و هست».

این چهره افراطی حامی دولت نهم در ادامه مطلب خود آورده است: «احمدی‌نژاد كسی است كه چون صورت نورانی‌اش را در اثر كثرت خدمت به خلق خدایش ببینی جز عشق به خدا نخواهی دید. كسی است كه حتی كینه‌توزان و منتقدانش بر خدائی‌ بودنش دلالت می‌كنند. به راستی تاكنون چه كسی اینچنین مورد غضب دشمنان خدا قرار گرفته؟ چه كسی تاكنون این چنین ذكر خدا را با عمل برای او عجین كرده تا بزرگترین و موثرترین درس كه همان درس عملی باشد را به دیگران بیاموزد؟ آیا او نشانه خدا نیست؟ آیا همردیف كسانی نیست كه دلالت می‌كنند بر خدا و راهش و ولی‌اش؟ آیا تعریف‌های آنچنانی امام بسیجیان از او همان شاخصه‌های یك مبلغ و حمایت كننده دین نیست؟ آیا او آیت الله نیست؟».

هیچ نظری موجود نیست: