تعطیلی چهارشنبه برای روابط .... روس ها



استاندار منطقه ای در روسیه اعلام کرد: "زوج هایی که دقیقا 9 ماه آینده در روز دوازهم ژوئن مصادف با روز ملی روسیه بچه دار شوند پاداش دریافت خواهند کرد."
به گزارش عصر ایران به نقل از بی بی سی، "سرگئی موروزوف" استاندار منطقه "اولیانووسک" روسیه اخیرا به زوج ها پیشنهاد کرد که چهارشنبه (دوازه سپتامبر) دست از کار بکشند و به روابط .... بپردازند.

در صورتی که فرزند این زوج ها در روز ملی روسیه متولد شود آنها خودرو، تلویزیون و سایر جوایز را دریافت خواهند کرد.

براساس این گزارش " موروزوف" در تلاش برای مبارزه با بحران جمعیت روسیه چهارشنبه را به عنوان "روز تماس خانوادگی" اعلام کرد.

جمعیت روسیه از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به شدت کاهش یافته و از این رو مقامات روسی می کوشند با ارایه پیشنهادات جدید جمعیت این کشور را افزایش دهند.

این سومین سال متوالی است که استان اولیانووسک در مرکز روسیه پیشنهاد اعطای جوایز به زوج ها در ازای بچه دار شدن در روز ملی روسیه را مطرح می کند.

قرار است امسال یک خودرو اسپورت (SUV) به زوج ها پاداش داده شود.

برپایه این گزارش به نظر می رسد این اقدام پیشتر نتایج مثبتی دربرداشته چرا که نرخ تولد در این منطقه روسی نسبت به سال گذشته 5/4 درصد رشد کرده است.

کارشناسان برآورد می کنند تا اواسط قرن جاری 40 میلیون نفر از جمعیت روسیه کاسته شود.

پوتین رییس جمهوری روسیه پیشتر طرحی را برای تشویق به بچه دار شدن ارایه کرد که بر اساس آن زنانی که دو یا سه بچه داشته باشند مشمول دریافت 9 هزار دلار پاداش می شوند

راستی یک طرح افزایش جمعیت برای ایران 120 میلیونی داشتیم، چی شد؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست: