تعدد زوجات به سود زنان است


خبرگزاري فارس:خانم طاهره رحيمي (دبيركل حزب فاطميون) با اشاره به لايحه حمايت از خانواده گفت:تعدد زوجات حقي براي زنان و به سود آنان است.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، دبيركل حزب فاطميون در ادامه نشست بررسي «لايحه حمايت از خانواده» با اشاره به اينكه بيشترين آسيبي كه زنان در مواجهه ازدواج مجدد مردانشان مي‌بينند آسيب روحي و رواني است گفت: هنگامي كه يك مرد مجدداً ازدواج مي‌كند نه تنها زن دچار آسيب روحي و رواني شديد مي‌شود، بلكه جامعه نيز با ديد تحقير به او مي‌نگرد.
طاهره رحيمي با تأكيد براين نكته كه حق و حقوق زن اول بايد به طور تمام و كمال پرداخت شود گفت: نبايد اين‌گونه احساس شود كه زن دوم جايگاهي هم‌اندازه زن اول دارد.
رحيمي در بخش ديگري از سخنان خود با انتقاد از اينكه در لايحه تنها استطاعت مالي مرد در نظر گرفته شده است گفت: چرا استطاعت روحي، رواني، وقت و.... مرد در نظر گرفته نشده است؟
دبيركل حزب فاطميون با بيان اينكه تعدد زوجات حقي براي زنان و به سود آنان است، در توضيح آن گفت: وقتي تعداد زنان آماده ازدواج يك جامعه بيش از ميزان مردان باشد، اين زنان حق مادر شدن و همسر شدن را دارند و نمي‌توانيم آنها را محكوم كنيم كه چون سهمي ندارند، حقي هم ندارند.
وي در پايان افزود:در اسلام هم تأكيد شده است كه نه تنها مردان و زنان آزاده بايد ازدواج كنند بلكه غلامان و كنيزان نيز بايد ازدواج كنند و خانواده تشكيل دهند.

منبع
نظر این خانم رو وقتی شوهرش زن گرفت دوباره باید پرسید

هیچ نظری موجود نیست: